Ce parte de vorbire este cuvantul ''suav'' din textul dat.
Construiti o propozitite in care sa fie o alta parte de vorbire.Indicatio.

2
care text? :l
am nevoie de el...
''Chair si atunci cand scriu stihuri originae
nu fac decat sa talmacesc.
Asa gasesc ca e cu cale.
Numai astfel stihul are un temei
sa se-mplineasca si sa fie floare.
Traduc intotdeauna.Traduc
in limba romaneasca
un cantec pe care inima mea
mi-l spune inganat suav,in limba ei.''
Gata? <3
Da :o3

Răspunsuri

2014-10-16T18:12:48+03:00
Depinde de contextual din care este luat cuvantul
2 4 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-16T18:13:10+03:00
Este adverb.
Suavele maiini ale mamei lucreaza toata ziua. (adj.)