Răspunsuri

2014-10-16T17:54:23+03:00
330 sper ca te-am ajutat..............
cifra zecilor trebuie sa fie egala cu suma unitatilor si cifra sutelor
333
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-16T17:54:58+03:00
Cred ca 891 mai gandesttete si tu

Nu a greșit iam arătat mamei mele care e profesoara și a spus ca al lui e greșit și al meu e corect
Oricum o sa-mi intreb maine colegi la scoala si pe doamna invatatoare ! Va multumesc mult pt ajutor ! O seara frumoasa la toata lumea va doresc !
La fel
Gkg6j
What