Raspundezi la intrebari:
1)Ce reprezinta cartea pentru tine?
2)Ce tipuri de carti cunosti?
3)La care cintre ele apelezi mai des?
4)Ce poti afla din carti?
5)Ce citesti inafara orelor de curs?
6)Cum ar fi viata oamenilor daca nu ar exista cartile?
7)Care este rolul cartii in evolutia umanitatii?

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-16T17:57:48+03:00
1 cartea reprezinta un mod de a te informa 
2 cart de poezi , drama , basme , 
3 mie imi plac cartile cu expresii frumoase si cele de poezi
4 poti afla multe lucruri utile si unele chesti despre diferite locuri de munca ( doctor sau psiholog
5 multe cari de poezi si in special cu cuvinte frumoase ( ma ajuta la lucrari )
6 plictisitoare , nu ar avea sens 
7 demonstreaza oamenilor unele lucruri precum cat e de bine sa fi bun si cuminte la scoala sau poti sa iti dezvlti gandirea si imaginatia 
3 5 3
2014-10-16T18:01:14+03:00
Cartea reprezinta o sursa de cunoastere

romane;literatura clasica,opere literare
literatura clasica
foarte multe lucruru i-ti poti imbunatati vocabularul,cultura generala
reviste pentru copii isteti
viata ar fi lipsita de informatie si de cultura-ar fi goala
cartea are un rol foarte important deoarece fara carte omenirea ar fi analfabeta