Răspunsuri

2014-10-16T17:37:31+03:00
Genul liric cuprinde operele in care autorul is exprima in mod direct gandurile , sentimentele , ideile prin intermediul eului liric . 
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-16T17:40:44+03:00
NU are personaje
NU se petrece o actiune
Eul liric isi exprima sentimentele in mod direct
Textul este structurat in strofe,in versuri
Se folosesc foarte multe figuri de stil ex: personificare,epitete, metafore, inversiuni, repetitii, hiperbole..etc