Răspunsuri

2014-01-05T20:00:22+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
281 este rezultatul. inmultesti 8 cu 35 si adaugi 1
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-05T20:09:50+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Inmultesti 8 cu 35  si  adaigi 1  si da rezultatul  281
A:8=35 rest 1
deci : 8x35+1= A 8x35 = 280 +1 = 281