Răspunsuri

2014-10-16T17:29:34+03:00
Casa mea este mare a descurca un film
casa mea este mare a descurca un film maria a invatat o limba nouă
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-16T17:32:01+03:00
Casa- sens propriu de baza: Casa este colorata
       -sens propriu secundar: Casa de marcat s-a stricat.
       -sens figurat: I-am urat casa de piatra.
 a descarca: Am descarcat de pe net muzica
                 : Am descarcat balastrul din remorca
                 : Andreea si-a descarcat nervii pe Cristi 
limba: El si-a muscat limba
       : Limba ceasului s-a oprit
       : Soarele parea o limba de foc



2 5 2