Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-16T17:20:52+03:00
Acest comentariu se refera la faptul ca prietenii sunt mai buni (valorosi) decat banii.

mersi mult pentru aceasta
mersi mult pentru raspuns
2014-10-16T17:22:58+03:00

100 de parale inseamna o moneda divizionara cu a suta parte dintr-un leu vezchi

Adica decat un leu mai bine 100 de prieteni !

Sper ca te-am ajutat !

am gasit multe
dar tu leai spus deja
paka
sunt si mai multe cauta bine
ok ok