Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-10-16T18:35:08+03:00
Din perspectiva mea,sansele de viata ale unor copii care nu dispun de o situatie materiala prea fericita sunt destul de infime,deoarece nimeni nu-i va ajuta pe parcursul maturizarii lor(de asta e si facut acest sistem bolnav in care nimen nu-si face treaba,dar in schimb isi asteapta leafa zi de zi),dar sustin ca fiecare om are o sansa in a-si cultiva propriile simtaminte indiferent din ce clasa sociala face parte.
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-16T22:01:41+03:00
Pai cei care sunt cu o situatie financiara buna si invata  poate sa ajunga ceva in viata.Iar cei mai saraci ,ei bine  si ei au sanse....daca invata...nu lafel de mari ca cele ale unuei persoane  cu o stare financiara mai buna.. si am observat ca multi dintre copii cu bani rad de bietii cpoii saraci.Vreau sa va anunt ca si ei sunt oameni..chiar daca nu au haine de firma si telefoane de lux...sau  chia daca nu locuiesc in vile.....eu nu am ras niciodata de nimeni.Deci mai pe scur....orcine ar putea deveni ceva in viata....nu neaparat daca au o stare financiara buna
multumesc....imi pare bine ca am putut sa te ajut.....si imi cer scuze pentru micile greseli de scriere dar in ziua aceea m-am grabit foarte tare sa iti raspund si na......... :))