Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-16T17:12:42+03:00
Ochiuri(sper ca te-a ajutat)
2014-10-16T17:12:52+03:00
Un ochi 
doi ochi

Este substantiv defectiv de plural (adica pluralul e defect mai pe romanește )

cuvantul ochi are mai multe intelesuri si depinde acum , ambele variante sunt corecte
in tocmai....de aceea avem nevoie de context
Comentariul a fost şters
nu are
intereseaza-te tu mai bine pentru ca gresesti