Răspunsuri

2014-10-16T17:02:49+03:00
Dispozitiv (în formă de pâlnie) pentru redarea sunetelor transmise pe cale electrică și răspândirea lor în mediul înconjurător. 2. Dispozitiv translucid din sticlă, porțelan etc., care împrăștie uniform lumina unei lămpi. 3. Aparat întrebuințat la extragerea prin difuziune (2) a unei substanțe. 4. Piesă a carburatorului unui motor, care pulverizează combustibilul printr-un curent de aer. II. S. m. Persoană care difuzează publicațiile periodice. – Din fr. diffuseur. 
Sper ca te-am ajutat)
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-16T17:03:24+03:00
Persoana care difuzeaza piesa in interprinderi 
cel mai bun?
3 4 3