Răspunsuri

2014-10-16T17:05:38+03:00
Pai va fi cam asa 45 *5
si numarul care til da este suma amindoua ungiuri 
asa si 45 *5 va fi masura unui ungi
DF va fi  45 : la 5+2
EC va fi 45:5 -2
eu nustiu precis cum va zis voua profa dar noi asa am facut
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-16T17:13:49+03:00
A) ABCD - trapez isoscel.
A+B+C+D = 360
A=B
Si D=C = 45
Deci putem scrie asa

A+A+45+45=360
2A+90=360
2A=270
A=135 grade => B=135 grade
C=45 grade (scrie in carte)=> D=45 grade (pt ca e isoscel, si unghuirile sunt egale doua cate doua)

=================================
B) triunghiurile ADF si BEC sunt egale, sau asemenea.
unghiul BCE=45 grade, BEC=90 grade=> CBE =45 grade 
Astfel, rezulta ca Triunghiurile sunt isoscel dreptunghice, cu BC, respectiv AD - ipotenuza,
si BE=EC = 5
respectiv
DF=AF=5
10 4 10
da cam asa numai ca eu nu am scris toata definitia