Răspunsuri

2014-10-16T16:44:00+03:00
Nu sttii sa faci o compunere bare branza chiar asa de proasta esti!!!!!!!!!!!!      :-)

haha....ce am mai ras!!
asi
asdai
a sosit toaman pe pamint s-a asezat un covor multicolor.pasarile au sosit cu zimbete pe buze din tarile calde.acest anotimp ne-a auds multe fructe cum ar fi:mere,pere,poama si alte fructe.frunzele isi danseaza valsul in vazuduhul care suiera la fiecare mminuta.toamna ne-a aadus niste culori aprinse care printre ele se prezinta ceam mai tare culoarea rosie.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-16T16:48:55+03:00
E toamna.Frunzele rosii,ruginii si aurii danseaza in vazduh ultemul dans de ramas bun.Pe pamint sa facubt un covor cu culori aprinse ca focul.Pasarile isi iau ramas bun de la cuib si pleac in tarile calde.Taranii isi string roada din gradina.Fructele ca merele,perele si poama  sunt deja in panere si duse in hambar.Toamna ne adduce bucurie enorama...
p*zda
bai nu vorghi tu cu mini asa ai inteles da ca nu inchiditi ghini
cam nu se vede cai mai buna ce cit amea
dutte tu scuze nu am vrut sa vorbesc asa scuze iar!!
ghini