Răspunsuri

2014-02-24T20:15:37+02:00
Pentru a evidentia titlul care descrie textul

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-24T20:16:07+02:00
Nu in foarte multe cazuri se scrie asa. Dar daca vorbesti despre titlu intr-o compunere sau o povestire il pui in ghlimele sau cursiv ca sa iasa in evidenta. Si ea este o parte importanta intr-o povestire/poezie. Si ca sa se inteleaga ca,,,,,,,,,,,,,, este vorba despre o creatie si nu doar despre niste cuvinte oarecare.