Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-16T16:27:28+03:00
Pai intr-un triunghi suma unghiurilor este de 180 de grade .
faci 180-(35+35) si afli ca unghiul a are 110 grade
5 5 5
2014-10-16T16:27:54+03:00
M(A)+m(B)+m(C)=180 grade                                                                                         m(A)+35 +35=180                                                                                                          m(A)=180-(35+35)                                                                                                          m(A)=180-70                                                                                                                   m(A)=110 grade
6 5 6