1.Aratati ca numarul a=x^2+8x+16 este pozitiv,oricare ar fi x apartine multimii numerelor reale(R). 2.Aratati ca numarul b= -4x^2+12x-10 este negativ,oricare ar fi x apartine multimii numerelor reale(R). Multumesc anticipat! :*

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-02-24T20:11:03+02:00
2014-02-24T20:21:20+02:00
A=x^2+8x+16= x^2+2*4*x+4^2=(x+4)^2
Orice valoare ar avea x+4 cand il ridicam la puterea a doua devine pozitiv pentru ca x^2>0 pentru orice x nr real



1 5 1