Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-16T16:10:25+03:00
Dragi romani ascultati bine,
Iubiti vorba ca si mine,
Vorba dulce romaneasca
Cine-o spune sa traiasca.

Dulce-i graiul romanesc,
Si-l spun cat mai traiesc,
Ca iubesc acest popor
Cu un grai al tuturor.
ai compus-o tu, imi trebuie te rog spune iti pun oricum multumesc
Da,eu am compus-o,imi place sa scriu.
bine multumesc mult
N-ai pentru ce.
2014-10-16T16:23:03+03:00
Limba buna si frumoasa
chiar asa ca o craiasa
dulce limba romaneasca
ca o pela lucioasa
mersi
acolo se citeste perla lucioasa,si pe cine alegi la cel mai bun raspuns