Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-16T16:05:41+03:00
Tocul usii s-a stricat (mobilier).
Profesoara poarta toc inalt (incaltaminte).
Oamenii culeg struguri din vie. (plate)
Speranta mereu este vie.
Broasca a iesit din iarba (Animal).
Broasca usii s-a stricat. (mobilier)
El s-a oprit la han. (bar/restaurant)
5 4 5
2014-10-16T16:06:05+03:00
1)In Evul Mediu hanul era un conducator mongol.
Mai intii trecuse pe la han, apoi se duse acasa.
2) Sper sa mai fie vie...
Ai curatit via nu demult?
3)Ca sa vezi, am uitat cheile in broasca!
Broasca a sarit drept in apa.
4)Toc, toc, toc.. facea ciocanul.
Vai ce mare ti-e tocul de la pantofi
Tata a pus arma in toc.
5 4 5