Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-16T15:56:18+03:00
Organismul pluricelular este organismul care este construit din mai multe celule.
14 3 14
2014-10-16T15:59:39+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Organismul pluricelular este constituit din mai multe celule
5 2 5