Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-16T15:49:41+03:00
Prima data poti incepe cu locul unde se afla,api poti continua cu o mica descriere apoi sa spui ce este protejat din acea zona (un anume animal...),si tot asa.....
2 5 2
2014-10-16T15:54:24+03:00
Era o minunat zi de primavara.Acea zi era prima zi de servici ca reporter.Am fost repartizat la parcul Wellington din S.U.A pentru a aduce informatii despre starea primejdioasa a acestuia.Cand am ajuns am ramas socata, minunatul parc care altadata atragea milioane de locuitori era poluat iar in aer plutea un miros de metan care imi usturam narile.normal ar fi trebuit sa imi iau masca, dar necrezand spusele prietenilor reporteri ca parcul era poluat, si bazandu-ma pe vechile cunostiinte acum trebuia sa imi asum consecintele.Simteam ca lesin ,dar m-am tinut tare si am cules probele. Totusi nu puteam sa cred ca acest parc protejat de lege a suferit in acest hal impactului bombei lansate de rusi.ma mai mira si faptul ca guvernul american nu a luat rapid o hotarare..
ma scuzi
am vrut sa fie mai deosebita
Nui nimic...eu vroiam doar un inceput frumos.
Era o minunata zi de primavara.Acea zi era prima zi a mea ca reporter (introducere). Am mers in multe parcuri sa caut informatii despre cum pot fi ele protejate....e bun pana acum sau am gresit??
e bine