1. Coperta contine ............ , ................... si .......................... .
Filele cuprind ....................... .
Cotorul cartii reprezinta .................... .
Cuprinsul este alcatuit din ................. .

3 . Alcatuiti cate un enunt cu : ia , i-a , sa , s-a , l-a , la .





2

Răspunsuri

2014-10-16T15:42:52+03:00
Coperta contine autor titlu si editura
restu nu stiu

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-16T15:48:18+03:00
Coperta contine numele cartii,editura,autorul. Filele cuprind pagini. Cuprinsul este alcatuit din numarul unde se afla pagina cautata Ia este foarte frumoasa. I-a scos oochii ca nu a facut desenul. Cartea este a sa. S-a udat pe pantaloni. L-a certat ca nu stia sa faca tema. La bunici a fost plictisitor
mersii,dar filele nu cuprind informatii si ilustrati ?
si cotorul cartii ce reprezinta?
da,exista mai multe raspunsuri. cotorul este cel ce sustine cartea(lipeste foile sa nu se desprinda)
mersi ,imi trimiti prietenie?