Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-16T15:12:17+03:00
Terminatiile sunt : pentru persoana 1 singular: e . la persoana 2 sg. :es . la persoana 3 sg. : e . la 1 pl. : ons . la 2 pl. : ez. si la 3 pl : ent
aceste teminatii sunt doar la verbele de grupa I..verbele de grupa a II-a si a III-a au alte terminatii la indicativ prezent
DA DAR CEL;E DE GRUPA INTAI SUNT MAI DES FOLOSITE
nu neaparat..intrebarea s-a referit la verbe,nu la cele mai des folosite...
OK CUM ZICI TU
succes!
2014-10-16T15:12:53+03:00