Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-10-16T16:22:40+03:00
Balena are o mica vezica urinara,
Care mai mereu ii e adversara
Printre toate animalele acvatice
Se crede mereu atroce
Are o forma hidronamica,
De zice ca le este tuturor inamica
Si sperie  pestii cu inotataoarele
Fara ca ei sa stie ca sunt ajutatoare.
1 5 1
2014-10-16T16:31:10+03:00
Acestea sunt animale acvatice Au inotatoare ca niste elastice Este ca o forma hidronomica Dar hai sa nui spunem astronomica Dar vezica urinara e ceva letal Daca nu te abti o sa faci pe tine ca un cal.