Răspunsuri

2014-10-16T14:19:37+03:00
Cornuri,cristale,difuzoare,ghiduri,ochii,rasuri.
Raluca a cumparat cornuri.
mama are pe inel cristale
tata monteaza difuzoare
Ana a cumparat chiduri de engleza
ma dor ochii
in clasa se auzeau rasuri de copii
15 3 15
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-16T14:34:15+03:00
Raspunsurile sunt:cornuri,cristale,difuzoare,ghizi,ochii(ochi),rasete
 tata cumpara cornuri.
minerii au gasit aur si cristale
mihai da dumul la difuzoare.
la castel am fost cu niste ghizi.
ochii ei sunt foarte frumosi,
am auzit niste rasete.

18 3 18
astea sunt bune
Ma ajutati este urgent (5,Construiti enunturi cu fiecare din urmatoarele sensuri ale cuvantului polisemantic masa: obiect de mobilier mancare, bucate dejun, pranz, cina ospat, banchet meseni parte a zilei.