As dori sami rezolvati exercitile:
exercitiul 1:
a) ( 12 + n ) : 4 = 16
b) 4 x ( 3 -n ) =8
c) 6 x ( 5 + 2n ) =30
d) 9 x ( 11 - n ) = 81
e) 2 x ( 20 + 10n ) : 30 =6
f) 3 x ( 9 - 2n ) = 9
g) ( 4 - n ) x ( 5 - n ) = 12
h) (2 x n - 1 ) x ( 4 - n ) = 6

exercitiul 2:
catul si restul impartirii a doua numere naturale sunt egale cu 3.sa se afle cele doua numere stiind ca suma lor este 63.


p.s As dori sa faceti prin metoda asta la exercitiul 2: a = b x q + r , r<b
va rooog cu tot cu rezolvari multumesc

2
la aceasta problema cred ca nu ai scris-o corect , catul si restul impartirii nu pot fi egale cum spui tu (catul si restul impartirii a doua numere naturale sunt egale cu 3) .Restul r este mai mic decat catul
catul si restul impartirii a doua numere naturale sunt egale cu 3 .sa se afle cele doua numere stiind ca suma lor este 63

Răspunsuri

2014-10-16T14:15:07+03:00
A) 12+n = 16*4
12+n=64
n=64-12
n=52
b)3-n=8/4
3-n=2
3-2=n
n=1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-16T14:48:31+03:00
A) (12+n):4=16
12+n=16 x4
12+n=64
n=64-12=52 , poti face proba si proba pt exercitiu
(12+52):4=16

b)4 x(3-n)=8
3-n =8:4
3-n =2
n=3-2=1  , proba 
4x ( 3-1)= 8

c,d, e si f  se rezolva asemanator cu a si b,

 
mai mic decat impartitorul , scuze ,
????
D: I= C+R , unde R <I, iar D+I =63,
astai toata rezolvarea?
nu ,dar nu stiu in ce clasa esti ca sa vad la ce nivel iti explic sa intelegi