Răspunsuri

2014-10-16T13:56:11+03:00
Era toamna ,prima zi de scoala eu impreuna cu colegi mei am trecut in clasa[aici scri tu ce clasa vrei] doamna invatatoare ne-a poftit in clasa noastra.I-am oferit fiecare cadoul cumparat,ea ne-a dat cartile ,am mai stat de vorba si asa sa terminat prima zi de scoala
7 3 7
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-16T13:59:29+03:00
Cand am intrat in curtea scoli grupul meu nu se vedea apoi am vazuto pe doamna invatatoare mi se umpluse inima de bucurie,am intrat in clasa neam asezat in banci doamna invatatoare nea dat orarul apoi am plecat acasa.
8 3 8