Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-10-16T13:21:33+03:00
La ora de sport sunt mobila.  Am folosit asa fiindca are sens  ca  fac totul bine si imi intind muschii bine.

Mama a cumparat mobila  noua => este un lucru
2 5 2
2014-10-16T13:24:00+03:00
Sora mea e mobila.
Mama curata mobila.
Sper ca te-am ajutat.;-)
Folosesc scara mobilă./ Mobila din sufrageria mea este veche.