Răspunsuri

2014-10-16T11:11:34+03:00
Flutur(as)
fir(icel)
tata(ica)
cap(sor)
cercel(us)
buchet(el)
padur(ice)
ferestr(uica)
ciorap(el)
ban(ut)
fluturasficireltaicacapsorcerce;isbichetelpadurilecfesrestuicacirapelbuaut
??
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-16T11:14:35+03:00
fluturas
firulet
taticu, tatucu
capsor
cercelus
buchetel
padurice
ferestruica
ciorapel
banut
trebuie sa alegi cuvintele fetelor de mai sus