Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-16T11:06:21+03:00
Anul curent/,dumneavoastră/Măria Sa/nota bene/numărul curent/post scriptum/Prea Sfinția Sa/societate cu răspundere limitată .

A.I-nu-mi dau seama pe moment.
în cazul în care ai scris tu greșit, poate te referi la Al ( fără punct intre litere). În cazul ăsta vorbim despre aluminiu.
2014-10-16T11:19:24+03:00
Anul curent
Alexandru
Dumneavoastra
dumneavoastra
M.S. - Majestatea Sa
Nota bene (inseamna "observa bine!")
numar curent
post scriptum
Prea sfintia sa
societate cu raspundere limitata