Răspunsuri

2014-01-05T19:24:44+02:00
0,1(3) + 1,2=4 supra 3 impartit la 2,=2 supra 3
Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-05T19:25:27+02:00
0,1(3)  si 1,2 
Pai  vine : 13-1supra 90 +12supra10=2supra 90+12supra10
(12supra90+12supra 10 ) :2=
(12+108 supra 90):2=
120 supra 90 :2=
6 supra 9 se  simplifica  prin 3 si  egal  cu 2  supra 3   spre  ca  team  ajutat  :)  :*  :D
0,1(3) = 13 supra 90
Gresit,Victor,Andreeadea221 are dreptate!0,1(3)=13-1 supra 90=12 supra 90 care se simplifica...
Victor trb sa explici cum se face