Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-16T10:57:04+03:00
Uite, iti dau cateva idei: -indiferent de rezultatul obținut, trebuie sa continuam si sa invatam din greseli. -trebuie sa muncim ppentruceea ce vrem cu adevărat si daca pierdem nu ttrebuieniciodata sa ne dam batuti. trebuie sa revenim cu forțe noi, dovedind ca putem . nu stiu, mi a venit pe moment. daca mai îmi vin idei iti mai zic :)
10 3 10
2014-10-16T11:12:29+03:00
Continuare Daca castigi,trebuie sa fii fericit,daca nu castigi,asta este bucura-te pentru altii,sa nu te superi ca ai pierdut!