Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-16T10:54:31+03:00
Campie ⇒ camp + ie =  radacina + sufix
campenesc ⇒ camp + enesc = radacina + sufix
campean ⇒ camp + ean = radacina + sufix
campus ⇒ camp + us = r +s
campulet ⇒ camp +ulet = r+s
Campulung = Camp +lung = radacina + alt cuvant radacina = este realizat prin compunere
campisor = camp + isor = r+s
Campu lui Neag = realizat prin compunere
Campeanu (subst Propriu) = r +s

toamna 
tomnatic = r+s
a se intomna = prefix + radacina + sufix
intomnare = prefix + radacina+ sufix
intomnat = p+r+s
2 4 2
2014-10-16T10:59:03+03:00
Campie campulet campisor campenesc tomnatice tomnatic toamnele
1 5 1