Răspunsuri

2014-10-16T10:49:31+03:00
Antonime:
a scoate din fire <> a calma
a-si aduce aminte <> a uita
a lua-o la sanatoasa <> a sta
a da coltul <> a invia
cu capul in nori <> atent
cu dare de mana <> zgarcit
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-16T11:30:23+03:00
A scoate din fire =a calma
a-si aduce aminte = a uita
a lua-o la sanatoasa = a sta
a da coltul=a invia
cu capul in nori = atent
cu dare de mana =zgarcit
ANTONIME
1 5 1