Răspunsuri

2014-10-16T10:44:54+03:00
Substantivul îşi poate schimba valoarea morfologică în: 
a) adverb: - 
Toamna aceasta a fost ploioasă. - substantiv 
toamna se coc struguri
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-16T10:47:05+03:00
Frumosul este laudat . -substantivizare Am luat un zece . -substantivizare Ajuta-to aproapele ! -substantivizare Am un of la inima. -substantivizare Niciun baiat nu a invatat. -adjectivizare Am ajuns inaintea colegilor. -devin prepozitii Scrie frumos! -adverbializare Merge leganat. -adverbializare Toti copiii au plecat. -adjectivizare Cititul este o placere. -substantivizare Sper ca te.am ajutat