Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-16T10:40:23+03:00
Atent=ochi si urechi
a alerga=a o loa la sanatoasa
darnic=a fi milos
amanuntit=explicativ
a alerga=a fugi
atent=numai ochi si urechi
amanuntit = a explica
2014-10-16T10:42:42+03:00
Atent = a fi ochi si urechi, a avea mintea atintita 

a alerga = a o lua la picior, a o lua la sanatoasa, a da bir cu fugitii

darnic = a avea mana larga, 

amanuntit = a despica firul in patru
1 5 1