Răspunsuri

2014-10-16T10:37:19+03:00
Joc de noroc, în care câștigă cel care ghicește pe ce parte va cădea moneda aruncată în sus.
hrisca este o planta
risca este o trasura trasa de oameni..in special in china :)
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-16T10:48:18+03:00
Este jocul cu banul cand e marca sau banul.hrisca este o planta
Mersi :D
hrisca este o planta
maieste un fel de trasurica pe doua roti trasa de un om care duce un alt om,in China sau Japonia
Marcheaza-l daca e cel mai bun raspuns.Multumesc!
Se pare ca e trasurica,pentru ca in lectia mea apare si un chinez. :D care trage ceva.