Răspunsuri

2014-10-16T10:34:18+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Biruitor=victorios
cenusiu=gri
destept=inteligent
folositor=util
gras=obez
insemnat=Care poarta un semn distinctiv
15 4 15
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-16T10:37:39+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Insemnat-marcat,notat,inregistrat,indicat,imprimat                                                  biruitor-invingator,  cenusiu-gri,sur,fumuriu,                                                          destept-ager,inteligent,istet,priceput  folositor- util,necesar,bun,eficient                    gras-corpolent,gros,dolofan
4 5 4