Puneti in dreptunghiuri albastre sufixele si in dreptungiuri verzi prefixele urmatoarelor cuvinte derivate de la cuvantul de paza indicat . >>> Baiat: baiat,baietandru,baietas,baietel,baietesc,baieteste,baietoi. >>>Bun: bunicel,bunisor,bunut,a imbuna. >>>Rosu: a inrosi,inrosire,rosala,roseata,rosior. >>>Sat:satean,satesc,saticel,satuc,satulet. >>> Spunetimi ce sufixe sa pun in dreptunghiuri albastre,si ce prefixe sa pun in dreptunghiuri verzi.

2

Răspunsuri

2014-10-16T10:38:33+03:00
Pai, in dreptunghiuri albastre pui baietandru cu suf.tandru , baietas(as), baietel, (el)baietesc(esc), baieteste(este) ,baietoi(oi), bunicel,(icel) bunisor(isor) , bunut(ut), rosala(ala), roseata(eata), rosior(ior) ,satean(ean), satesc(esc) , satice(icel) ,satuc(uc), satulet,(ulet).. iar in dreptunghiuri verzi pui: imbuna(im) , inrosi(in) ......sper ca ti-a fost de ajutor ;)
 
13 4 13
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-16T10:51:36+03:00
Baiat: baiat, baietandru, baietas, baietel, baietesc, baieteste, baietoi.

Bun: bunicel,bunisor,bunut,a imbuna.

Rosu: a inrosiinrosire, rosala, roseata, rosior.

Sat: satean, satesc, saticel, satuc, satulet

ce este subliniat este sufix 
prefixul este scris mai gros si intr-o parte

sufixul se adauga la sfarsitul cuvantului radacina iar prefixul inaintea cuvantului radacina:

inrosi = prefix in + cuvantul radacina ros + sufixul i

31 4 31