Răspunsuri

2014-10-16T10:29:58+03:00
Poti scrie din ce este format titlul de exemplu din 2 substantive comune sau ...depinde care este titlul. Sau ce reprezinta acele cuvinte din titlu
 
Titlul este prin excelenta metaforic accentuand culoarea ochilor fiintei dragi, ca un izvor al noptii. ,,asa-s de negri,,. Acesta este format din doua substantive comune articulate hotarat,,izvorul ,, si ,,noptii,,.Autorul foloseste superlativul absolut ,,asa-s,, pentru a accentua culoarea neagra din ochii ei.
Comentariul a fost şters
Ok iti voi scrie in raspuns
Comentariul a fost şters
izvorul nopti al vrei
o tema abordata de mihai eminescu este iubirea dar in lirica emisciana sentimentul dragostei fata de fiinta iubita se inbina cu admiratia de frumusetile naturii armonios surprins in poezia izvorul nopti
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-16T10:36:18+03:00
Pai poti scrie asa : Dupa parerea mea , poezia prezinta in chip plastic o meditatie despre ... . Un argument in sprijinul afirmatiei mele il au cuvintele din campul lexical al ... . 
   In primul rand , un rol important in sesizarea semnificatiei acestei poezii il au figurile de stil si imag. artistice (ex)
   In al doilea rand , poezia emotioneaza , creand o stare de ... Starea este conturata de folosirea verbelor ... , a interjectiilor ... (ex) . S-a folosit ca mod de expunere descrierea/monologul liric . 
   In concluzie , putem afirma ca poezia ne vorbeste intr-un limbaj 
Nu este opinie sa folosesti in primul rand, in al doilea rand si in concluzie adica conectorii de opinie este pur si simplu semnificatia titlului