Folosind modelele date ,indicati expresiile care sa contina cuvantul ,,cap''
Cel mai rau dintre toti>,...........................................
Foarte de dimineata>............................................
Complet in intregime>..............................................
Cu niciun pret>..............................................
A se infumura>......................................

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-16T10:42:26+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
1. capul rautatilor
2. cu noaptea in cap
3. ? scuze chiar nu imi vine nimic 
4. nin in ruptul capului
5. a fi cu capul pe sus

14 4 14
*nici
aaa la 3 este "in cap" gen am obtinut 90 de puncte in cap sau ceva de genul
2014-10-16T10:58:15+03:00
Pentru complet in intregime: de la cap la coada

7 3 7