Răspunsuri

2014-10-16T10:21:32+03:00
7*17=119  
Divizorii lui 7 = 1, 7
Divizorii lui 17 = 1, 17
Numere prime: 7, 17
Produs de numere prime nu c.m.m.d.c
Si ti se pare ca nu am zis asta?:)) 7*17=119 >>> Primul rand din ceea ce am scris. Mai jos am pus demonstratia cum ca sunt prime.
Nu asa se face trebuie sa-l descompuni ca asa de unde sa inteleaga copilul
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-16T10:24:17+03:00
119= 7•17 daca vrei sa vezi daca e bn calaculeaza 7•17
2 4 2