Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-16T10:05:14+03:00
Nu prea ai definitie pentru ce vrei tu... Iti explic cu ale mele cuvinte:
Doua puncte se numesc identice daca au aceeasi pozitie (punctul A e in acelasi loc cu B). In caz contrar, ele se numesc distincte (punctula A nu e in acelasi loc cu B).
Sau... Da-mi detalii... La ce puncte distincte te referi?
25 4 25
2014-10-16T10:06:55+03:00
Punctele distincte sunt punctele care nu sunt pe aceasi dreapta.
24 3 24
Alea sunt necoliniare. E cu totul alta poveste.
Eh...am incercat.