Răspunsuri

2014-10-16T10:04:33+03:00
Tânărul-bătrânul / frumosul-urâtul /cumintele-obraznicul/fericitul-nefericitul/bogatul-săracul/deșteptul-prostul/.
Ai spus substantive,eu ți-am oferit subs.provenite din adjective.Sunt subst. deoarece le-am articulat.

Succes!
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-16T10:13:44+03:00
antonime substantive: 
razboi - pace
noapte-zi
minciuna -adevar
prieten- dusman
esec-succes
bucurie-tristete
speranta-disperare
antonim-sinonim
multumesc frumos ai putea raspunde si la cealalta intrebare
te rog am mare nevoie
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters