Răspunsuri

2014-10-16T09:59:21+03:00
De cate cifre
718,713,715,712,781,783,785,782,731,738,735,732,751,758,753,752,721,728,723,725,
dee sase cifre de 5 de 4 de 3 de 2
dar trebuie puse o singura data
o editezi sau o lasi asa
123578,125378,127853,132587,135872,132875,152378,153278,153287,172358,172385,172538,172583,175832,175823,178235,187523,187532,187235,187352,185732,185723,183572,18327,182357,182537
mz
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-16T10:25:13+03:00
123,,125,127,128,132,135,137,138,172,173,175,178,182,183,185,187,213, 215,217,218,231,325,237,238,271,273,275,278,281,283,285,287,312,315,317,318,718,713,715,712,781,783,785,782,731,738,735,732,751,758,753,752,721,728,723,725, ASTEA SUNT O PARTE,
4 4 4