Gasiti substantive potrivite care sa determine urmatoarele cuvinte compuse si alcatuiti cu ele propozitii:binevoitor,propriu-zis,nou-nascut,bine-venit. dau panglica cu cel mai bun,un multumesc si vot. va rog ajutati-ma!

2

Răspunsuri

2014-10-16T08:59:30+03:00
Profesorul binevoitor , numele propriu-zis , copilul nou-nascut, elevul bine-venit
19 4 19
ms acum vine si multumescul si votul. toata lumea care raspunde are un multumesc si un vot:)
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-16T09:03:46+03:00
Binevoitor = om
omul este binevoitor sa faca ceva. 
Propriu-zis = adjectiv 
Nu in orice  propozitie se foloseste un adjectiv propriu-zis.
nou-nascut =copil 
in spital este un copil nou-nascut.
Bine-venit 
Tata este bine-venit acasa.

33 4 33
bine venit =tata
multumesc
acum vine si multumescul si votul tau
mersi
si cred ca tu vei primi panglica cucel mai destept raspuns