Răspunsuri

2014-10-16T08:52:26+03:00
                               Trandafirul
Floarea mea preferata este trandafirul , deoarece culorile lui intense si parfumul imbatator ma linistesc.Trandafirul este floarea iubirii si cred ca doar primele ganduri la el iti trezesc in minte atatea amintiri din viata ta : iubirea , dorul si imaginea sangelui care curgea din degetul tau cand te intepai.
3 2 3
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-16T08:58:30+03:00
Floarea mea preferata este crinul.Culoarea alba pentru mine inseamna puritate.Mirosul este imbatator sau puternic cum vrei sa scrii.
Laleauaeste floarea mea preferata deoareceeste e floare sensibila, dar isi ascundr perfect sensibilitatea in culorile ei intense, imbietoare. E o floare gingasa ceare mereu ceva puternic in ea.