Răspunsuri

2014-10-16T08:10:34+03:00
Pentru simt , miros , aparare , hrana etc etc
10 2 10
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-16T08:11:49+03:00
Simturile , pentru viata animalelor salbatice au importanta deoarece la fel ca oamenii trebuie sa vada pentru a fugi de pradatori , trebuie sa miroasa pentru a-si gasi hrana, trebuie sa auda pentru a auzi cand vine cineva spre el , trebuie sa simta pentru a putea merge .........
36 4 36