Răspunsuri

2014-10-16T07:41:55+03:00
Calitățile liderului ( conducătorului) - viziunea,integritate,devotament,aprecierea meritelor altora,creativitate,modestie,corectitudine,precizie,simțul umorului.

Succes!
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-16T07:46:44+03:00
Un lider trebuie sa fie intelept , modest si demn de rangul lui . el mai trebuie  sa isi asculte supusi . sa-si ajute comunitatea sa-si apere teritoriul . aceste cateva reguli marute ajuta ca lideri sa devina mari.
1 5 1