ceva simplu
si usor
Epitetul este un cuvant sau o fraza
vezi tu doinita , rasp. tau nu e complet , epitetul este alcatuit din 1 subst +adj sau 1 vb + adverb
imi place sa donez puncte!

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-16T00:01:54+03:00

Epitetul este o figura de stil...e cel mai simplu, ca un adjectiv:)) gen "cerul albastru" "nuferi galbeni" "parcul inverzit":)) :3
  • Utilizator Brainly
2014-10-16T00:05:24+03:00
Epitetul este o figura de stil 
mii de coifur lucitoare se zaresc prin batalie 
clipele dulci sau risipit dar amintirea ramine 
1 5 1