Răspunsuri

2014-10-15T23:34:50+03:00
Tot 0,3 deoarece 1 electeon are un mol si invers
1 2 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-16T00:20:39+03:00
Cu semnul "*" notez inmultirea.

In 1 atom de Al se gasesc 3 electroni de valenta(valenta Al este 3).
Sa vedem cati atomi de Al se gasesc in 0,3 kmoli Al.

Intr-un mol de atomi se gasesc un numar de atomi egal cu numarul lui Avogadro, numar care este 6,023*10 la puterea 23 atomi.

1 kmol = 1000 moli.
Deci in 1 kmol de Al se vor gasi 6,023*10 la puterea 26 atomi de Al.

Daca in 1 kmol de Al se gasesc 6,023*10 la puterea 26 atomi de Al
Atunci in 0,3 kmoli de Al se vor gasi x atomi de Al

x = 0,3*6,023*10 la puterea 23/1 = 1,8069*10 la puterea 26(atomi de Al).

Daca in 1 atom de Al se gasesc 3 electroni de valenta
Atunci in 1,8069*10 la puterea 26 atomi de Al se vor gasi y electroni de valenta

y = 3*1,8069*10 la puterea 26/1 = 5,4207*10 la puterea 26(electroni de valenta).

Verifica si tu.
2 4 2