Dacă aveți probleme cu asta, îl poți folosi întotdeauna un ....indiciu.

2
??
Dacă aveți probleme cu asta, îl poți folosi întotdeauna un ....indiciu.(sunt cele 2 poze , cu indici,, eu nu stiu , dar spunetimi voi!)
nu sti a doua poza de tradus, sau?
nu stiu despre ce e vorba, ca imi trebuie un cuvant , iar acele poze sunt INDICII!!

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-15T23:21:50+03:00
1 prima poza iti spune exact ceea ce ai scris tu. 2 cuvantul este 'walk'
1 5 1
2014-10-15T23:23:10+03:00
Eu sincer, ma gandeam la "went"
Daca ar intreb
Daca ar fi intrebat 'what you did... ' atunci si 'went' ar fi fost posibil. Dar intreaba "what you do" :-)
ahaa...